Mar 18, 2014

ပ်ံလႊားရဲ႕ ေတာင္ပံ

ၾကာေတာ့ ၾကာပါျပီ။ သက္တမ္းဝက္ မ်ိဳးစိတ္နဲ႔ ကာလေပၚ သံေယာဇဥ္ အမွ်င္တစ္ခ်ိဳ႕၏ အမည္နာမ ကို အခ်စ္၏ ေနာက္ကြယ္တြင္ ကၽြန္ေတာ္ တိတ္တဆိတ္ ဝွက္သိမ္းထားမိသည္။ ထိုမွ ဤမွ ပ်ံသန္းျမဴးတူးၾကသည့္ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕႔မႈတို႔သည္ ပ်ံလႊားငွက္ကေလးမ်ားႏွင့္ တူသည္။ နက္ရွိဳင္းသည္။ က်ယ္ေျပာသည္။ သို႔ေသာ္ မမာထန္၊ မရိုင္းစိုင္းေသာ ကၽြန္ေတာ့္ အဘိဓမၼာတစ္ရပ္ျဖစ္သည့္ ထုိပ်ံလႊားကေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ့္ မိတ္ေဆြမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ ထုိ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႔မႈ ပ်ံလႊားေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ ဝွက္သိမ္းထားေသာ အမည္နာမ၏ ဂုဏ္သတၱိ ရွိေသာ ေတာင္ပံကေလးမ်ားျဖင့္ သြက္လက္ျမန္ဆန္စြာ ရုန္းခတ္ ပ်ံသန္းၾကသည္။ တိမ္လႊာခ်ည္မွ်င္စကေလးမ်ားကို တစ္မွ်င္ခ်င္း ဆြဲၾကည့္ေနခ်င္သည့္ ရူးမိုက္မိုက္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ (သို႔မဟုတ္) ေကာင္းကင္ကို လက္ဆစ္ကေလးမ်ားျဖင့္ ခပ္ဆတ္ဆတ္ေလး ေခါက္ၾကည့္လွ်င္ ဘာသံမ်ားထြက္မလဲဟု သိခ်င္ေနရွာေသာ စပ္စပ္စုစု ငနဲေလး တစ္ေကာင္ဟု သူမက ျမင္ေကာင္းျမင္ပါလိမ့္မည္။ သိပ္ေတာ့လဲ မထူးဆန္းလွပါ။ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ့္ေတာင္ပံေလးေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာ္ေနသည့္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ဟု ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ျမင္ပါသည္။ အျမင္ခ်င္းကြာဟမႈ နည္းလြန္းသည္ဟု ယူဆေသာေၾကာင့္ ေျဖရွင္းမေနေတာ့ပါ။ ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ သူမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ကလဲ ခ်စ္သူေတြပဲ မဟုတ္လား။ ပ်ံလႊားေလးေတြက ေျပာျပသည့္ တိမ္ေတြ ေကာင္းကင္ေတြ အေၾကာင္း၊ ေနေရာင္အေၾကာင္း၊ ေလအဟုန္ အေၾကာင္း၊ လူ႔ေလာကကို အေပၚစီးမွ ၾကည့္ျမင္ရသည့္ ဘဝင္စိတ္အေၾကာင္း မ်ားကို သူမကို ျပန္ေျပာျပေတာ့ သူမ ျငိမ္သက္စြာ နားေထာင္တတ္သည္။ ထို႔ေနာက္ ကၽြန္ေတာ့္ကို တိမ္လိုၾကည့္၍ ေကာင္းကင္လိုျပံဳးျပတတ္လာသည္။ ေနေရာင္လို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္၍ ေလအဟုန္လို စကားေျပာတတ္လာသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို အေပၚစီးက ၾကည့္၍ သေဘာေတြ က်ေနေသာ သူမကို ကၽြန္ေတာ္ အံ့ၾသမေနေတာ့ပါ။ အမွန္ေတာ့ ပ်ံလႊားငွက္မ်ား၏ ယံုၾကည္ခ်က္အေၾကာင္း သူမကို ကၽြန္ေတာ္ ဝါဒျဖန္႔သည့္ သေဘာႏွင့္ ေျပာျပခဲ့ျခင္း မဟုတ္ပါ။ အခန္႔မသင့္စြာ ပ်ံလႊားဝါဒီမေလး တစ္ေယာက္ ျဖစ္သြားသည္ကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ အျပစ္ဟု ယူဆ၍ ရႏိုင္ပါသည္။

=============================================

တစ္ရက္တြင္ သူမ ကၽြန္ေတာ့္ကို က်ယ္ျပန္႔ေသာ ကြင္းျပင္ၾကီးတစ္ခု အနီးသို႔ လာဖို႔ ခ်ိန္းဆိုခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္ေတာ့ သူမက ရုပ္ရွင္ေတြထဲကလို သစ္ပင္ အုပ္အုပ္ၾကီးတစ္ပင္ ေအာက္တြင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေက်ာေပးရပ္ျပီး ကြင္းျပင္ၾကီး၏ ဟိုးအစြန္းကို ေငးၾကည့္ေနသည္။ ကၽြန္ေတာ္လဲ ရုပ္ရွင္ေတြထဲကလိုပဲ သူမ ခါးကို ေနာက္ေက်ာမွ သိုင္းဖက္၍ သူမ ပုခံုးကို ေက်ာ္ကာ ပါးခ်င္းအပ္ထားလိုက္သည္။ သူမ ျပံဳးသည္။ (အရင္ေန႔ေတြကထက္ ပို၍ ေကာာင္းကင္ဆန္ေသာ အျပံဳး ျဖစ္သည္။) သူမ အျပံဳးဆီမွ ျပဳတ္က်လာေသာ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေလအဟုန္ျဖင့္ ဆြဲဖမ္းလိုက္သည္။
“ငါ ပ်ံလႊား အစစ္တစ္ေကာင္ ျဖစ္ေနတာ နင္သိလား”
ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ကိုမွန္းမသိ လြင့္ပါသြားသည္။ သူမက ပ်ံလႊားဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ကိုပဲ လြင့္လြင့္ ပ်ံ၍ လိုက္လာႏိုင္သည္။
“အဲဒါ နင့္ေၾကာင့္”
ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္ေတြ ဝဲလာသည္။ စိတ္ထဲမွာ လွိဳက္ကနဲ ျဖစ္သြားသည့္ ခဏမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္ ေျမျပင္သို႔ ထိုးက်သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ မေျပာႏိုင္။
ေျခပစ္လက္ပစ္ထိုင္ခ်လိုက္ေသာ ကၽြန္ေတာ့္ ပုခံုးေပၚမွာ သူမ လာနားျပီး ေတာင္ပံေလးမ်ားကို ဖ်ပ္ကနဲ ခါလိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ့္ ပါးျပင္ ေအးကနဲ ျဖစ္သြားသည္။ သူမ ကၽြန္ေတာ့္ကို နမ္းတာလား။
“ငါ ေန႔တိုင္း ငါ ပ်ံသန္းရတဲ့ အေၾကာင္းေတြကို တျခားပ်ံလႊားေတြလိုပဲ နင့္ကို လာ ေျပာျပမွာပါ”
ခ်စ္သူရယ္.............................................................။ ကၽြန္ေတာ္ အာေခါင္ေတြေျခာက္လာသည္။ ေခၽြးစီးေတြ ျပန္လာသည္။ ခ်စ္သူ (ပ်ံလႊားမေလး) ကို ကၽြန္ေတာ္ ေဝေဝဝါးဝါး ပဲ ျမင္ရသည္။
“ငါ တကယ္ ေျပာတာ၊ နင္ မယံုဘူးလား”
ကၽြန္ေတာ္ ျဗဳန္းကနဲ ထရပ္၊ အက်ၤီၾကယ္သီး ကို ဆြဲျဖဳတ္၊ မ်က္စိမွိတ္ အံၾကိတ္ကာ ကၽြန္ေတာ့္ ရင္ အလယ္တည့္တည့္ကို ဓါးျမျမျဖင့္ ထိုးခြဲလိုက္သည္။ အျဖစ္အပ်က္တို႔က ျမန္လြန္းလွသည္။
နားမလည္ေသာ မ်က္လံုးမ်ားျဖင့္ သူမကၽြန္ေတာ့္ကို ေၾကာင္ေငးၾကည့္ေနသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ ရင္ဘတ္အကြဲေၾကာင္းကို အနည္းငယ္ ျဖဲဟ ျပလိုက္ေတာ့... သူမ မ်က္လံုးအျပဴးသားျဖင့္ ေနာက္ကို ေျခတစ္လွမ္းဆုတ္သြားသည္။
“မျဖစ္ႏိုင္ဘူး.... မျဖစ္ႏိုင္ဘူး... ဒါ လံုးဝ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး....”

=============================================

သူမ ေခါင္းကိုပဲ တြင္တြင္ ယမ္းေနေတာ့သည္။ ကၽြန္ေတာ့္ ရင္ဘတ္ထဲမွ သူမျမင္ေနရသည့္ အရာကို လက္မခံႏိုင္စြာ အထပ္ထပ္အခါခါ ေစာင္းငဲ့ၾကည့္ေနသည္။ သူမ အံကိုၾကိတ္လိုက္ေပမယ့္ ဘယ္ဖက္မ်က္လံုးမွ မ်က္ရည္ေတြ စတင္စီးက်လာသည္။
“ငါ မယံုဘူး”
ထိုသို႔ ေျပာျပီး ကၽြန္ေတာ့္ ရင္ဘတ္ထဲမွ အရာကို ေနာက္တစ္ၾကိမ္ ထပ္မၾကည့္ေတာ့။ ဒါေပမယ့္ တကယ္ ရွိေနသည္ပဲေလ။ ယံုယံု မယံုယံု၊ လက္ခံခံ မခံခံ ထိုအရာသည္ တကယ္ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့သည္။ တကယ္ ရွိေနခဲ့သည္။ ရွိလဲ ရွိေနဆဲ၊ ျဖစ္လဲ ျဖစ္ေနဆဲ။ ထပ္လဲ ရွိေနဦးမွာ၊ ထပ္လဲ ျဖစ္ေနဦးမွာ ဆိုတာကိုေတာ့ သူမ ထိတ္လန္႔စြာ ေတြ႕လိုက္ရျပီးပါျပီ။ သူမသည္ ကၽြန္ေတာ့္ ရင္ဘတ္မွ စီးက်ေနေသာ ေသြးေတြကို မ်က္ရည္ေတြ ျပည့္ေနေသာ မ်က္ဝန္းမ်ားျဖင့္ ေတြေတြၾကီး ေငးၾကည့္ေနသည္။ မငိုေတာ့ေသာ္လည္း တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ရွိဳက္သံက က်ယ္ေလာင္လြန္းသည္။ သူမ ေမာေနျပီ။ ကၽြန္ေတာ့္ ရင္ဘတ္အကြဲေၾကာင္းကို ျပန္ေစ့ထားလိုက္ျပီး သူမကို ကၽြန္ေတာ့္ ရင္ခြင္ထဲ ဆြဲေပြ႕ထားလိုက္သည္။ သူမေတာင္ပံေလးမ်ားကို အသာအယာ ပြတ္သပ္ေပးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ ပါးကို နမ္းသည္။ နာက်င္ၾကတာခ်င္းအတူတူ ဘယ္သူပိုနာသလဲ ဆိုတာ ျငင္းခ်က္မထုတ္ေၾကး ဟူေသာ အဓိပၸာယ္အျပည့္ပါသည့္ အနမ္း။ သူမကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ရေသာ အေၾကာင္းရင္းမ်ားစြာထဲမွ တစ္ခု သည္ ထိုအနမ္း ျဖစ္ပါသည္။
“ငါ တကယ္ ပ်ံလႊားကေလး ျဖစ္သြားျပီ ထင္ထားတာဟ”
“ငါ နားလည္ပါတယ္”
သူမ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမာ့ၾကည့္ျပီး ၾကည္ႏူးစြာ ျပံဳးျပပါသည္။ ထို႔ေနာက္ စကားလံုးတို႔ကို တစ္လံုးခ်င္း ေျပာေနေတာ့သည္။
“နင္ ငါ့ကို အဲဒီ နားလည္ပါတယ္ ဆိုတဲ့ စကားတစ္ခြန္းပဲ ခဏခဏ ေျပာေနတာကို အစက ငါ နားမလည္ဘူး၊ အခု နင့္ ရင္ ဘတ္ထဲကို ငါ ေတြ႕လိုက္ေတာ့ ပထမ ငါ ထိတ္လန္႔သြားတယ္”
“ေနာက္ေတာ့... ??”
“ေနာက္ေတာ့ အဲဒီ နားလည္ပါတယ္ ကို ငါ နားလည္သြားတယ္”
ကၽြန္ေတာ္ ျပံဳးျပီး ျပန္ေျပာလိုက္သည္။
“ေအး.. ငါ နားလည္ပါတယ္”
“ျပီးေတာ့ ငါ လက္ခံလိုက္ျပီ”
“ငါ နားလည္ပါတယ္”

=============================================

ကၽြန္မ ထိတ္လန္႔စြာ ေနာက္ကို ေျခတစ္လွမ္းဆုတ္လိုက္မိသည္။
“မျဖစ္ႏိုင္ဘူး.... မျဖစ္ႏိုင္ဘူး... ဒါ လံုးဝ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး....”
ထိုသို႔လဲ ကၽြန္မ ေအာ္ဟစ္လိုက္မိသည္။ ကၽြန္မ မယံု။ ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မ ပ်ံလႊား ျဖစ္သြားျပီလို႔ ယံုၾကည္လို႔ ပ်ံသန္းျပီးကာမွ သူ႔ရင္ဘတ္ထဲမွာ ကၽြန္မက လူသားစင္စစ္ ျဖစ္ေနဆဲ၊ ပ်ံလႊားေတြအေၾကာင္း ဘာဆိုဘာမွ မၾကားဖူးတဲ့ သိပ္ကို ျဖဴစင္တဲ့ လူသားမိန္းမတစ္ေယာက္အျဖစ္ ႏွစ္ျခိဳက္စြာ အိပ္ေနဆဲ ျမင္လိုက္ရသည္။ သုူ႕ေသြးေၾကာမွ်င္ေတြက ကၽြန္မ ရုပ္ခႏၶာကို ရစ္ပတ္ ေပြ႕ထိန္းထားသည္။ သူ႔ ႏွလံုးသားသည္ ကၽြန္မရုပ္ခႏၶာ၏ ဦးေခါင္း တင္ထားစရာျဖစ္ေသာ ေခါင္းအံုးျဖစ္သည္။ သူ႔နံရိုးမ်ားၾကားတြင္ သူ႕႔ ဝမ္းတြင္းကလီစာမ်ားႏွင့္အတူ ကၽြန္မရုပ္ခႏၶာသည္ ပ်ံလႊားတစ္ေကာင္ ျဖစ္မေနပဲ လူသားစင္စစ္ တစ္ဦး ျဖစ္ေနဆဲ ဆိုတာ ထိတ္လန္႔စြာ ေတြ႔လိုက္ရသည္။
ကၽြန္မ သူ႔ ရင္ဘတ္အကြဲေၾကာင္းၾကားကို မရဲတရဲ ထပ္ၾကည့္လိုက္သည္။ ကၽြန္မကို အၾကီးမားဆံုး အံ့ၾသသြားေစေသာ အခ်က္သည္ ကၽြန္မရုပ္ခႏၶာ ေခါင္းအံုးထားေသာ သူ႔ႏွလံုးသား အစား ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္က ရင္ခုန္ေပးရျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
“ငါ မယံုဘူး”
ကၽြန္မ ငိုခ်လိုက္ပါသည္။ သို႔ေသာ္.....
.....
...
....
....
...
အငိုတိတ္ေတာ့ ကၽြန္မ က သူ႕အတြက္ေရာ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္အတြက္ပါ ႏွစ္ေယာက္စာ ရင္ခုန္ေနရတဲ့ လူသားမိန္းမတစ္ေယာက္ ျပန္ျဖစ္သြားသည္။
အဲဒီေနာက္ ကၽြန္မ သူ႔ကို နမ္းလိုက္သည္။

=============================================

သူမ ကၽြန္ေတာ့္ကို နားလည္တယ္ တဲ့။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ေလ။ ပ်ံလႊားမေလး လို႔ သူ႔ကိုယ္သူထင္ထားတဲ့ သူ႔ စိတ္အလ်ဥ္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ျပန္သိမ္းေပးႏိုင္ခဲ့ျပီ။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ပ်ံလႊားမေလး တကယ္ ျဖစ္သြားလဲ ခ်စ္မွာပါပဲ။ ခမ္းနားၾကီးက်ယ္တယ္လို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ခံယူမထားေပမယ့္ က်ယ္ဝန္းေတာက္ေျပာင္တဲ့ ပိုးကတၱီပါ ေကာေဇာလို ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ခင္းျပီး သူမကို နင္းထားေစခဲ့တာဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အသက္တမွ် ၾကည္စင္ျမတ္ႏိုးရတဲ့၊ အဖိုးထိုက္တဲ့ သူမ အတြက္ပါ။
သူမ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေျပာခဲ့တဲ့စကားေတြ ကၽြန္ေတာ့္အေပၚ ျပဳမူတဲ့ အျပဳအမူကေလးေတြက အစ အားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ပါတယ္။ တစ္ခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္ကို တကယ္ ပ်ံလႊားကေလး ျဖစ္ခ်င္တယ္လို႔ ေျပာလာလိမ့္မယ္။ အဲဒီအခါက်ရင္လဲ..
သူမကို ပ်ံလႊားေလးအျဖစ္ ဖန္ဆင္းေပးျပီး သူမရဲ႕ ေတာင္ပံမွာ ကၽြန္ေတာ္ပိုင္တဲ့ သက္တမ္းဝက္ မ်ိဳးစိတ္နဲ႔ ကာလေပၚ သံေယာဇဥ္ အမွ်င္တစ္ခ်ိဳ႕ရဲ႕ အမည္နာမ ကို ေရးထိုးေပးလိုက္ဦးမွာပါ။

ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ပါတယ္။




လက္ဝဲ

No comments:

Post a Comment