May 14, 2013

ခိုနားရာ

ညေနလွလွေလးေတြဆို
နင့္နင့္သီးသီး စူးဝင္ေနတဲ့
ခံစားခ်က္ေတြ ငိုတယ္
တိမ္ေရာင္ နီစိုစုိေလးေတြလဲ
...
တဖြဲဖြဲ ျပိဳအိ ညြတ္ဆင္း
လြမ္းဆြတ္ျခင္းေတြ
ရင္ျပင္တစ္ခုလံုးမွာ
ျဖန္႔ခင္းထားလိုက္တယ္။

ဘတ္စ္ကား ျပတင္းေပါက္ေလးကေန
ေခ်င္းေခ်ာင္းၾကည့္တတ္တုန္းပဲကြယ္
မွတ္တိုင္ေရွ႕ ပလပ္ေဖာင္းစြန္းေလးမွာ
ေျခစံုရပ္ လက္ျပႏွဳတ္ဆက္မဲ့သူ မရွိဘူး
ကၽြန္ေတာ့္ အာရုံ အလီလီ တို႔က
အဲ့ဒီေနရာမွာ ျငီးစီစီၾကီး ရပ္က်န္ေနခဲ့
အဲ့ဒီလို ပလပ္ေဖာင္းစြန္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ ရပ္က်န္ေနရင္း
ဘတ္စကားေပၚမွာ အသက္မဲ့စြာ ကၽြန္ေတာ္ ပါသြားရင္း
ကၽြန္ေတာ္ ျပင္းရွရွ သတိရလိုက္တယ္။

မ်က္လံုးေလး မွိတ္ထားရင္ သူ႔ကို ျမင္တယ္
မ်က္လံုးေလး ျပန္ဖြင့္လိုက္ေတာ့
သူ႔ကို တခုတ္တရ လြမ္းမိသြားေရာ..
ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္
အုတ္အေရာေရာ ေက်ာက္အေရာေရာ
သူနဲ႔ စီးေမ်ာမိပါေလေရာ။

စကားေတြ အမ်ားၾကီး ျပန္ၾကားတယ္
နက္ေမွာင္ ယဥ္ေက်းတဲ့ ဆံပင္ရွည္ေလးကို ျပန္ေတြ႔တယ္
ထီးအျပာေလးေအာက္ကို ျပန္ေရာက္တယ္
မ်က္ရည္ဝဲေနတဲ့ မ်က္ဝန္းအိမ္စိုစိုေလးကို ျပန္ျမင္တယ္
အို.. မငိုပါနဲ႔ ကြယ္... လို႔...
အဲလိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္..
မ်က္ရည္ က်မိျပန္ေရာ။

လက္အစံုတို႔နဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ ဘဝကို
ယူငင္ေခၚေဆာင္ပါ
ကၽြန္ေတာ္ ေလးျမတ္ၾကည္စင္ရတဲ့ သူကေလးရယ္
ကၽြန္ေတာ့္ ညတိုင္း
ကၽြန္ေတာ့္ ေန႔တိုင္း
ကိုင္းညြတ္ ရိုေသ ပါရေစကြယ္။
လက္ဝဲ

1 comment:

  1. ညေနလွလွေလးေတြဆို
    နင့္နင့္သီးသီး စူးဝင္ေနတဲ့
    ခံစားခ်က္ေတြ ငိုတယ္..

    အဲ ့ စာသားေလး အရမ္း ႀကိုက္တယ္

    ReplyDelete