Jun 2, 2013

~ သူမ ~


ကၽြန္ေတာ္ဟာ 
သူမ ေစာင့္နားေထာင္တတ္တဲ့
ေခါင္းေလာင္းသံမ်ိဳးစိတ္တစ္ခုေပါ့

သူမကေတာ့
ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိန္မွန္ တီးခတ္မိတဲ့
ေခါင္းေလာင္းကေလး တစ္ခုျဖစ္ေနျပန္

ကၽြန္ေတာ္တို႔
အျပန္အလွန္
ေဝစီဖူးပြင့္ခဲ့ၾက

တစ္ေယာက္ရဲ႕ညကို
တစ္ေယာက္က
ဖြင့္ေဖာက္စားသံုးၾက..

တစ္ေယာက္ရဲ႕ နွဲသံကို
တစ္ေယာက္က ေဖးမလို႔
အျပန္အလွန္
လင္းခ်င္းေတာက္ပ

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေသြးခ်င္းသားခ်င္းနီးခဲ့ၾက
သက္ဝင္ခံစားသမွ်ဟာ
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ သူမရဲ႕ၾကားက
နီးစပ္ ကၽြမ္းဝင္တဲ့ စိတ္ဓါတ္ျဖစ္တယ္

သူမ ကၽြန္ေတာ့္ကို
ေစာင့္တယ္..
ကၽြန္ေတာ္ သူမဆီ
ေရာက္ေအာင္ သြားလိုက္တယ္
ဒါပါပဲ။ ။



-လက္ဝဲ-

2 comments:

  1. သူမအေၾကာင္း ကဗ်ာ ေနာက္ထပ္တစ္ပုဒ္ေလာက္ ဖတ္ခ်င္တယ္ :P

    ReplyDelete
  2. Water She :D

    ReplyDelete